Kurs zaawansowany Microsoft Excel dla księgowych II st.
( ON-LINE)
Planowane rozpoczęcie kursu 17.01.2025r., godz.16:30
Harmonogram kursu:
Lp. |
Data zajęć |
Dzień |
Ilość jedn. dydakt. |
Godziny zajęć |
|
17.01.2025 r. |
piątek |
5 godz. |
16:30 – 20:30 |
|
18.01.2025 r. |
sobota |
5 godz. |
09:00 – 13:00 |
|
24.01.2025 r. |
piątek |
5 godz. |
16:30 – 20:30 |
|
25.01.2025 r. |
sobota |
5 godz. |
09:00 – 13:00 |
|
31.01.2025 r. |
piątek |
5 godz. |
16:30 – 20:30 |
Cel kursu:
Kurs zaawansowany Microsoft Excel dla księgowych adresowany jest do osób, które chcą korzystać z zaawansowanych narzędzi programu Microsoft Excel w księgowości. Uczestnicy kursu nabędą umiejętność korzystania z narzędzi programu Microsoft Excel służących do importowania i analizy danych, tworzenia raportów, prognoz, scenariuszy oraz wizualizacji danych. Ponadto uczestnicy kursu zostaną zapoznani ze sposobami ochrony danych w arkuszach kalkulacyjnych.
W ramach kursu uczestnicy nabędą umiejętności:
- Tworzenia raportów z zastosowaniem tabel i wykresów przestawnych.
- Porządkowania danych oraz definiowania reguł ograniczających wprowadzanie niepoprawnych danych.
- Ochrony danych w arkuszu.
- Importowania i przetwarzania danych za pomocą Power Query
- Analizy danych w programie Microsoft Excel z zastosowaniem tablic danych i menedżera scenariuszy.
- Analizy danych w programie Microsoft Excel z zastosowaniem narzędzi szukaj wyniku oraz Solver.
Wykładowca: Katarzyna Racka
doświadczony specjalista z zakresu analizy i eksploracji danych, nauczyciel akademicki, autor wielu publikacji naukowych oraz wykładowca licznych szkoleń i kursów. Ukończyła Wydział Matematyki Uniwersytetu Łódzkiego kierunku Matematyka specjalności Informatyka z zastosowaniami oraz studia podyplomowe w zakresie Big Data – przetwarzanie i analiza dużych zbiorów danych na Politechnice Warszawskiej, Wydział Elektroniki i Technik Informatycznych.
Program:
1. Tworzenie raportów z zastosowaniem tabel i wykresów przestawnych.
2. Porządkowanie danych oraz definiowanie reguł ograniczających wprowadzanie niepoprawnych danych. Ochrona danych w arkuszu.
3. Import i przetwarzanie danych za pomocą Power Query
4. Analiza danych w programie Microsoft Excel z zastosowaniem tablic danych i menedżera scenariuszy. Analizy – co jeśli.
5. Analiza danych w programie Microsoft Excel z zastosowaniem narzędzi szukaj wyniku oraz Solver. Odwrotna analiza – co jeśli.
Formuła szkolenia:
✅ szkolenie prowadzone jest w formule on-line i ma cechy szkolenia stacjonarnego;
✅ podczas szkolenia komunikacja uczestników z wykładowcą odbywa się na czacie
(uczestnicy widzą zarówno prezentację i wykładowcę oraz mają możliwość zadawania
pytań);
✅ każdy z uczestników szkolenia otrzyma na 1-2 dni przed terminem rozpoczęcia:
✅ indywidualne hasło i login,
✅ materiały szkoleniowe w formie elektronicznej.
Wymagania sprzętowe:
❌ Potrzebny jest komputer stacjonarny, laptop, tablet lub telefon komórkowy z obsługą
audio-video (kamerka, głośnik, słuchawki),
❌ Program Microsoft Excel, preferowana wersja 365.
Cena kursu :
• 850 zł. od osoby
• 765 zł. dla członków wspierających oddział SKwP w Koszalinie,
• 790 zł. dla osób po kontynuacji kursu podstawowego Microsoft Excel dla księgowych st. I
Warunkiem udzielenia rabatu członkom wspierającym Oddziału Okręgowego w Koszalinie SKwP są
na bieżąco opłacone składki członkowskie.
Czas trwania:
25 godzin wykładowych on-line
Realizacja kursu uzależniona jest od ilości osób zainteresowanych tematyką.
Uczestnictwo w kursie potwierdzone jest imiennym zaświadczeniem, zgodnie z Rozporządzeniem MEN z dnia 6 października 2023r. (Dz. U. poz . 2175)
INFORMACJE DODATKOWE
Warunkiem uczestnictwa w szkoleniu jest nadesłanie karty zgłoszenia e-mail’em na nasz adres: szkolenia@koszalin.skwp.pl lub poprzez formularz online na stronie internetowej oraz dokonanie wpłaty.
Wpłaty prosimy dokonywać na konto bankowe:
SANTANDER BANK POLSKA 40 1500 1096 1214 7000 8566 0000
Jeżeli do dnia poprzedzającego szkolenie należność ureguluje zbyt mała ilość osób to szkolenie zostanie odwołane (informacja zostanie wysłana drogą mailową).
Rezygnacja ze szkolenia musi nastąpić bezwzględnie w formie pisemnej (za pośrednictwem poczty mailowej) najpóźniej do dnia poprzedzającego szkolenie.
Rezygnacja w późniejszym terminie wiąże się z koniecznością pokrycia kosztów szkolenia przez zgłaszającego w wysokości 100%. Nieuczestniczenie w szkoleniu nie skutkuje zwrotem wpłaconej należności.
Karta zgłoszenia jest prawnie wiążącą umową zawartą pomiędzy organizatorem szkolenia a zgłaszającym.