Miejsce:
online
Termin rozpoczęcia:
18 grudnia
Godzina rozpoczęcia kursu:
09:00
Typ:
Szkolenie
Tryb:
online
Opłata:
444,- zł od osoby
400,- złCena dla członków

Optima Księga Handlowa od podstaw

 

Szkolenie online 8 godzin lekcyjnych  od godziny 9:00

WYKŁADOWCA

Marcin Gałka - specjalista w zakresie wdrażania i audytów systemów księgowych i kadrowo-płacowych, wieloletni wykładowca SKWP, praktyk w zakresie rozliczania wynagrodzeń

CEL SZKOLENIA

Zajęcia obejmują pracę z wykorzystaniem aplikacji Comarch OPTIMA. Słuchacze nauczą się zakładać firmę i podstawową konfigurację. Po ukończonym kursie uczestnik będzie potrafił zaksięgować podstawowe operacje gospodarcze z wykorzystaniem gotowych
schematów księgowych, oraz sporządzić podstawowe zestawienia księgowe. Celem tego szkolenia jest aby osoba która ukończyła szkolenie potrafiła samodzielnie rozpocząć pracę z programem (znając podstawowe zagadnienia księgowe)

ADRESACI SZKOLENIA

  • użytkownicy, którzy nie pracują z programem;
  • osoby, które już pracują na programie i chciałyby pogłębić swoją wiedzę z tego zakresu;
  • pracownicy pracujący w działach księgowych.

PROGRAM

1. Zakładanie firmy.
2. Konfiguracja firmy.
3. Obsługa Rejestrów VAT (zakup i sprzedaż).
4. Obsługa Płatności (Preliminarz płatności i moduł Kasa/Bank).
5. Tworzenie Deklaracji.
6. Rozliczenia i rozrachunki w systemie.
7. Wczytywanie lub wprowadzanie wyciągów bankowych.
8. Ćwiczenia z wprowadzania dokumentów.
9. Tworzenie kręgów kosztów.
10. Księgowania okresowe - księgowanie polis.
11. Zagadnienia merytoryczne związane z zasadami księgowania.
12. Automatyczne przeksięgowania zapłaconych składek ZUS w KUP.
13. Przeksięgowanie kont zespołu 4 i 7 na wynik finansowy.
14. Pytania i odpowiedzi.

W ramach szkolenia zapewniamy:
•materiały szkoleniowe w formie elektronicznej (plik pdf) – przesłane przed rozpoczęciem szkolenia,
•zaświadczenie o uczestnictwie w szkoleniu.

  • Szkolenie odbędzie się za pośrednictwem Internetu przy użyciu platformy do zdalnego prowadzenia zajęć ClickMeeting.
  • Wymagania techniczne: komputer lub urządzenie mobilne ( telefon, tablet ) z głośnikiem oraz dostęp do Internetu. Dla zapewnienia bezproblemowego przebiegu szkolenia, zalecamy korzystać z najaktualniejszych wersji przeglądarki Chrome, Safari, Firefox, Opera lub Edge.
  • Warunkiem uczestnictwa w szkoleniu jest dokonanie zgłoszenia i opłata min. 5 dni przed jego rozpoczęciem.
  • Opłata:
  • 444,00 zł  od osoby
  • 400,00 zł dla członków wspierających oddziału SKwP  w Koszalinie

Warunkiem udzielenia rabatu członkom Oddziału Okręgowego w Koszalinie SKwP są na bieżąco opłacone składki członkowskie.

.

INFORMACJE DODATKOWE

Warunkiem uczestnictwa w szkoleniu jest nadesłanie karty zgłoszenia  e-mail’em na nasz adres: szkolenia@koszalin.skwp.pl lub poprzez formularz online na stronie internetowej oraz dokonanie wpłaty na nasze konto

SANTANDER BANK POLSKA         40 1500 1096 1214 7000 8566 0000   do dnia poprzedzającego szkolenie. Jeżeli do dnia poprzedzającego szkolenie należność ureguluje zbyt mała ilość osób to szkolenie zostanie odwołane (informacja zostanie wysłana drogą mailową).

Rezygnacja ze szkolenia musi nastąpić bezwzględnie w formie pisemnej (za pośrednictwem poczty mailowej) najpóźniej do dnia poprzedzającego szkolenie.  Rezygnacja w późniejszym terminie wiąże się z koniecznością pokrycia kosztów szkolenia przez zgłaszającego w wysokości 100%. Nieuczestniczenie w szkoleniu nie skutkuje zwrotem wpłaconej należności.

Karta zgłoszenia jest prawnie wiążącą umową zawartą pomiędzy organizatorem szkolenia a zgłaszającym

ul. Zwycięstwa 148 (I piętro)
75-613 Koszalin

tel.94 342 43 85
fax94 346 38 27

biuro@koszalin.skwp.pl
szkolenia@koszalin.skwp.pl

Santander40 1500 1096 1214 7000 8566 0000