WYKŁADOWCA: Marcin Gałka – wieloletni wykładowca w Stowarzyszeniu Księgowych w Polsce (staż ponad 18 lat), Altkom Akademia, Uniwersytecie Ekonomicznym we Wrocławiu oraz wielu innych instytucjach szkolących z zakresu obsługi programów Symfonia, Optima i Płatnik. Absolwent Szkoły Wyższej im. Pawła Włodkowica w Płocku, prezes firmy Soft Consulting Sp. z o.o. na co dzień zajmującej się wdrażaniem i audytem zintegrowanych systemów informatycznych. Swoje doświadczenie zdobył wdrażając programy finansowo-księgowe i kadrowo-płacowe w jednostkach budżetowych, dużych firmach z kapitałem polskim i zagranicznym oraz w wielu mniejszych przedsiębiorstwach.
Informacje organizacyjne:
Czas trwania: 8 godzin lekcyjnych (1 lekcja = 45 minut) 9:00 – 15.30
Forma kursu: online
Zaświadczenie: zgodnie z § 23 ust. 3 Rozporządzenia MEiN z dnia 6 października 2023 r.
Adresaci szkolenia:
Szkolenie przeznaczone jest dla:
• osób, które nie mają lub mają podstawowe doświadczenia z programem Comarch Optima
•osób pracujących w działach finansowo-księgowych i kadrowo-płacowych
Wymagania wstępne: wykształcenie co najmniej średnie, chęć doskonalenia zawodowego, przestrzeganie zasad etyki zawodowej.
Cel szkolenia:
Celem szkolenia jest nabycie oraz poszerzenie kwalifikacji zawodowych z zakresu naliczania wynagrodzeń w programie Comarch OPTIMA.
PLAN NAUCZANIA:
- Ogólna parametryzacja systemu
- Definiowanie kalendarzy i systemy czasu pracy
- Definiowanie elementów płacowych - prawidłowe wliczanie do chorobowego,
- wynagrodzenia za czas urlopu i ekwiwalentu za urlop
- Ogólne omówienie menu programu
- Zakładanie kartoteki pracownika
- Nanoszenie i rozliczanie nieobecności
- Operacje seryjne
- seryjne wprowadzenie nieobecności
- seryjne wprowadzanie dodatków (zmiana interaktywna)
- Generowanie wydruków
- Generowanie danych do ZUS
- Generowanie list płac
- Deklaracje PIT
- Export danych kadrowych do arkusza Excel
- Pytania słuchaczy
Metody szkoleniowe:
- warsztaty online
- analiza przypadków (case study)
- interaktywne spotkanie video z wykładowcą za pośrednictwem programu/aplikacji ClickMeeting lub MS Teams
- autorskie materiały w formie elektronicznej
Opis szkolenia i wymagania sprzętowe:
• komputer lub urządzenie mobilne z dostępem do Internetu, kamerą i mikrofonem,
• aktualna przeglądarka (Chrome, Safari, Firefox, Opera, Edge), stabilne łącze min. 10/10 Mb/s,
• czytnik plików PDF i DOC (np. Acrobat Reader, Open Office),
• link do spotkania online uczestnicy otrzymują przed zajęciami.
Efekty kształcenia:
- nabycie i poszerzenie umiejętności zawodowych dotyczących naliczania wynagrodzeń w programie Comarch OPTIMA
- umiejętność wykonywania pracy zgodnie z zasadami etyki zawodowej
- umiejętność przewidywania skutków i ponoszenia odpowiedzialności za podjęte działania
OPŁATA
-
- 420,00 zł od osoby
- 378,00 zł dla członków wspierających oddziału SKwP w Koszalinie
Warunkiem udzielenia rabatu członkom Oddziału Okręgowego w Koszalinie SKwP są na bieżąco opłacone składki członkowskie.
Cena obejmuje:
- wykład wraz z autorskimi materiałami szkoleniowymi
- zaświadczenie o ukończeniu szkolenia.
materiały i zaświadczenie zostaną wysłane na adres mailowy uczestnika.
-
INFORMACJE DODATKOWE
Warunkiem uczestnictwa w szkoleniu jest nadesłanie karty zgłoszenia e-mail’em na nasz adres: szkolenia@koszalin.skwp.pl lub poprzez formularz online na stronie internetowej oraz dokonanie wpłaty na nasze konto
SANTANDER BANK POLSKA 40 1500 1096 1214 7000 8566 0000 do dnia poprzedzającego szkolenie.
Jeżeli do dnia poprzedzającego szkolenie należność ureguluje zbyt mała ilość osób to szkolenie zostanie odwołane (informacja zostanie wysłana drogą mailową).
Rezygnacja ze szkolenia musi nastąpić bezwzględnie w formie pisemnej (za pośrednictwem poczty mailowej) najpóźniej do dnia poprzedzającego szkolenie.
Rezygnacja w późniejszym terminie wiąże się z koniecznością pokrycia kosztów szkolenia przez zgłaszającego w wysokości 100%. Nieuczestniczenie w szkoleniu nie skutkuje zwrotem wpłaconej należności.
Karta zgłoszenia jest prawnie wiążącą umową zawartą pomiędzy organizatorem szkolenia a zgłaszającym.