Obowiązkowy Krajowy System e-Faktur (KSeF) już od 1 lutego 2026 r.
21 stycznia 2025r. w godzinach 9:00 - 15:30 (8 godz. wykładowych)
Szkolenie online
Tryb realizacji: możliwość wyboru przez Uczestnika formuły udziału w szkoleniu:
- online – za pośrednictwem platformy internetowej ClickMeeting
Cel szkolenia:
Planowany termin wejścia w życie obowiązków związanych z KSeF, tj. 01 luty 2026 r. został potwierdzony. Odpowiednie przygotowanie się do KSeF będzie wielkim, a przy tym kosztownym wyzwaniem. Aby zdążyć w terminie należy zacząć już teraz…
Szkolenie obejmuje zapoznanie z przepisami prawa regulującymi KSeF oraz przedstawienie propozycji scenariusza wdrażania KSeF przez podatników.
Adresaci szkolenia:
Grupa docelowa – około 3 mln podatników w rozumieniu art.15 ustawy VAT (także zwolnionych).
Wykładowca: Leszek Lewandowicz - doradca podatkowy, wykładowca w Stowarzyszeniu Księgowych w Polsce, Sekretarz Zarządu Głównego SKwP oraz Sekretarz Oddziału Wielkopolskiego w Poznaniu. Doświadczony praktyk, który jest na bieżąco ze wszystkimi zmianami podatkowymi.
Odpłatność:
480 zł. - od osoby
435 zł - członkowie SKwP O/O w Koszalinie
Warunkiem korzystania ze zniżek dla członków są na bieżąco opłacone składki.
Warunkiem uczestnictwa w szkoleniu jest dokonanie wpłaty na nasze konto zgodnie z ogólnymi warunkami świadczenia usług szkoleniowych Niepublicznej Placówki Kształcenia Ustawicznego.
Program:
- Obligatoryjny KSeF – zasady funkcjonowania.
2. Terminy wejścia w życie obligatoryjnego KSeF w zakresie wystawiania i odbierania faktur, w tym odroczenie niektórych obowiązków.
3. Podatnicy zobowiązani do wystawiania i odbierania faktur poprzez KSeF.
4. Prawidłowe wystawienie i udostępnienie faktury w zależności od statusu nabywcy
5. Wystawianie faktur w trybie „online” i „offline”.
6. Faktury VAT-RR w KSeF.
7. Identyfikator faktury w przelewach od 1 stycznia 2027 r.
8. Kary i sankcje.
9. Jak zacząć przygotowania się do KSeF oraz propozycja harmonogramu wdrożenia - KSeF – korzyści, ryzyka, wyzwania, problemy…
11. Pytania uczestników.
W ramach szkolenia zapewniamy:
- udział w szkoleniu, możliwość zadawania pytań,
- materiały szkoleniowe,
- zaświadczenie o uczestnictwie w szkoleniu.
-
INFORMACJE DODATKOWE
Warunkiem uczestnictwa w szkoleniu jest nadesłanie karty zgłoszenia e-mail’em na nasz adres: szkolenia@koszalin.skwp.pl lub poprzez formularz online na stronie internetowej oraz dokonanie wpłaty.
Wpłaty prosimy dokonywać na konto bankowe:
SANTANDER BANK POLSKA 40 1500 1096 1214 7000 8566 0000
Jeżeli do dnia poprzedzającego szkolenie należność ureguluje zbyt mała ilość osób to szkolenie zostanie odwołane (informacja zostanie wysłana drogą mailową).
Rezygnacja ze szkolenia musi nastąpić bezwzględnie w formie pisemnej (za pośrednictwem poczty mailowej) najpóźniej do dnia poprzedzającego szkolenie. Rezygnacja w późniejszym terminie wiąże się z koniecznością pokrycia kosztów szkolenia przez zgłaszającego w wysokości 100%. Nieuczestniczenie w szkoleniu nie skutkuje zwrotem wpłaconej należności.
Karta zgłoszenia jest prawnie wiążącą umową zawartą pomiędzy organizatorem szkolenia a zgłaszającym